Stopklatka
Zapraszamy do lektury artykułów o zróżnicowanych, odmiennych charakterach. Z jednej strony – uporządkowanych, ustrukturalizowanych i zawsze odnoszących się do zrealizowanych przez nasz zespół, konkretnych działań rozwojowych – to swoiste „studia przypadków zarządczych”.
Każdy z takich opisów poprzedzony będzie informacją o najistotniejszych faktach definiujących punkt wyjścia dla realizacji danego projektu:
- Odbiorcę projektu (np.: branża, dział, stanowiska)
- Powód realizacji projektu – cel
- Kontekst biznesowy – status quo
- Wybraną metodę realizacji
Przedstawimy pokrótce powód, dla którego wybraliśmy taką, a nie inną metodę, przebieg prac oraz, co najważniejsze: ich efekt. Dzięki takiemu studium przypadku będziecie Państwo mogli wstępnie sprawdzić, czy takie samo/podobne rozwiązanie może być optymalnym w Państwa sytuacji.
Z drugiej zaś strony – zapraszamy również do lektury artykułów w nieco bardziej „felietonowej” formie. Lżejszych, przedstawiających opinie, prowokujących do refleksji.
Tworzymy zatem ten dział, żeby podzielić się z Państwem naszym doświadczeniem: refleksjami i efektami wybranych, najciekawszych projektów szkoleniowo-doradczych, które mieliśmy przyjemność realizować, ale też obserwacjami, spostrzeżeniami, wnioskami w ogóle.
Chcemy również w ten sposób Państwu ułatwić poszukiwanie rozwiązań odpowiednich do własnych celów rozwojowych. Zachęcamy, aby przyjrzeć się bliżej aspektom takim, jak: podobieństwo sytuacji początkowej, kontekstu biznesowego, założonego celu, zastosowana i sprawdzona metoda oraz faktyczny, finalny efekt działania, a także… sposób myślenia o Świecie w ogóle. Spostrzeżenia i wnioski na ich podstawie mogą pomóc w wstępnym wyborze ścieżki współpracy, nawet jeśli… działanie rozwojowe nie było jeszcze planowane.
Będziemy zatem krótko, precyzyjnie opisywać i dokumentować (również wizualnie) ciekawe, wybrane realizacje projektów szkoleniowych, lub najbardziej ich inspirujące elementy. Będziemy też… komentować Świat.
Zamieszczane tutaj opisy realizacji są również doskonałą formą dokumentowania rozwoju naszych autorskich metod pracy. Zapraszamy do lektury.