Curiosity Drive

Jest to nasza autorska metoda prowadzenia warsztatów szkoleniowych. Jej fundamentalnym założeniem jest uruchamianie i kierunkowe zastosowanie ludzkiej ciekawości poznawczej. Zatem energii pierwotnej i znacznie potężniejszej wobec każdej techniki, metody, czy narzędzia proponowanego przez jakąkolwiek metodologię szkoleń z obszaru tzw. kompetencji miękkich. Jest to zatem metoda niezwykle skuteczna, bo skupiona na doskonaleniu naturalnych umiejętności w oparciu o  intensywny trening w formie zabawy i odwołanie do przekonań. Bezpośrednią inspiracją powstania tej metody były obserwacje, ewaluacja i wnioski z setek spotkań szkoleniowych, głównie z handlowcami i menedżerami wszystkich branż. Zastanawiająca zarówno dla nich, jak i dla nas była zaskakująca nieskuteczność wcześniejszych, często wielokrotnie powtarzanych szkoleń. Dlaczego handlowcy wciąż nie potrafią pytać tak, jak uczy się ich tego na szkoleniach? Dlaczego menedżerowie nie prowadzą skutecznych wywiadów epizodycznych ze swoimi współpracownikami, tak jak ćwiczyli to w trakcie akademii menedżerskich? Potrzeba odrobinę (nie)zwykłej ciekawości.

WARTOŚCI WIODĄCE MARE ARTES:

  • Kreatywność
  • Wielowymiarowość

NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY METODY:

  • Autorskie, zaskakujące scenariusze gier, ćwiczeń, zabaw i aktywności szkoleniowych uruchamiające ciekawość poznawczą Uczestników
  • Stymulowanie kreatywności Uczestników w obszarze rozwoju intelektualnego i metodycznego rozwiązywania problemów poprzez wspieranie całości warsztatów wyselekcjonowanymi technikami z zakresu rozwoju kreatywności
  • Intensywny i naturalny zarazem trening wykorzystujący techniki przygotowania aktorów, dziennikarzy i policjantów
  • Przełamywanie schematów i budzenie silnych, pozytywnych w odczuciu dla Uczestników emocji
  • Sukces w każdym ćwiczeniu – Uczestnicy zachowują się naturalnie wobec stawianych wyzwań i jest to wystarczające dla realizacji założonego celu aktywności oraz zbieżne z technikami i umiejętnościami proponowanymi w ramach obszaru merytorycznego szkolenia

ZASTOSOWANIE:

  • Szkolenia handlowe wszystkich poziomów: sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta
  • Szkolenia z obszaru komunikacji
  • Trening rozwiązywania konfliktów
  • Trening kreatywności
  • Szkolenia menedżerskie

KORZYŚCI:

  • Katalizowanie pożądanych w relacjach międzyludzkich postaw pierwotnych
  • Symultaniczny rozwój w obszarze przekonań, postawi i kompetencji
  • Skuteczność i trwały efekt szkoleń poprzez rozwój konkretnych kompetencji  na drodze budzenia naturalnych postaw tłumionych w systemie edukacji
  • Rozwój ciekawości poznawczej,
  • Trening uważności empatycznej,
  • Budowa poczucia wartości i sprawczości uczestników,
  • Formuła silnie inspirującej zabawy prowokującej chęć dalszego rozwoju,
  • Indukowanie fundamentalnego przekonania o przydatności treści
    szkoleniowych
  • Aktywowanie motywacji wewnętrznej – definiowanie sensu treningu,
    rozwoju i narzędzi.